اطلاعیه مرکز فناوری اطلاعات در خصوص نحوه دریافت حساب کاربری ویژه دانشجویان جدیدالورود

خلاصه خبر: مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه طی اطلاعیه‌ای نحوه دریافت حساب کاربری ویژه دانشجویان جدیدالورود را منتشر نمود.

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان محترم سال تحصیلی97- 96 به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند برای دریافت حساب کاربری مدرس به منظور دسترسی به اینترنت و ایمیل دانشگاه، توجه به نکات ذیل الزامی می باشد.

  • دریافت حساب کاربری پس از ثبت نام و انجام انتخاب واحد در سامانه گلستان می‌باشد.
  • ثبت نام در سامانه حساب کاربری مدرس به مدت یک ماه از تاریخ 96/07/01 لغایت 96/07/30 در روزهای کاری (به جز ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 15 بعد ازظهر می‌باشد.
  • برای ایجاد حساب کاربری به سایتهای کامپیوتر واقع در ساختمان برق و کامپیوتر و ساختمان علوم پایه مراجعه شود.
  • پس از انجام مراحل ثبت نام در سامانه حساب کاربری دانشگاه، اطلاعات حساب کاربری طی 24 ساعت آینده فعال و مشخصات آن از طریق ایمیل و پیامک به شماره همراه ثبت شده در سامانه ارسال می‌گردد.
  • ثبت نام صرفاً از طریق سامانه صورت می‌پذیرد و به مراجعات حضوری پاسخ داده نمی شود.

ورود به سامانه حساب کاربری مدرس





27 شهریور 1396 / تعداد نمایش : 13631