[ Print ]  [ Close ]

http://med.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22758   , 1403/02/31


اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله سراسری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان


 سپهر زارع تیموری در رشته حفظ کل، توحید غفار زاده درخشان در رشته معارف صحیفه سجادیه، مهدی پیچان در رشته حفظ و مفاهیم احادیث معصومین و سید امیر محمد کاظمی در رشته پرسمان معارفی دانشجویان راه یافته دانشگاه تربیت مدرس به مرحله سراسری جشنواره قرآن و عترت می باشند.

گفتنی است در راستای تشویق و حمایت از فعالین و افتخار آفرینان قرآنی دانشگاه تربیت مدرس؛ هدیه نقدی از سوی مدیریت فرهنگی به این دانشجویان قرآنی تقدیم خواهد شد.

لازم به ذکر است دانشجویان متقاضی حضور در سی وهشتمين جشنواره سراسري قرآن و عترت(ع) دانشجویان کشور(دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم) از روز 2 شنبه 27 فروردین ماه با مراجعه به سامانه quran.farnama.net  در آزمون مجازی (شامل 8 رشته از بخش معارفی و 2 رشته از بخش هاي نهج البلاغه و صحيفه سجاديه و 4 رشته حفظ از بخش آوايي) شرکت کردند که از بین آنان افرادی که بالاترین نمرات را کسب نمودند و با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری معرفی شدند. تاريخ و نحوه برگزاري آزمون در بخش معارفي و بخش های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسري متعاقبا' اعلام خواهد شد.

همچنین برگزیدگان در رشته های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و آزمون شفاهی به رقابت می پردازند.

شایان ذکر است بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمين جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان به عنوان میزبان مرحله سراسری این جشنواره انتخاب شده است.



 



11:50 - شنبه 8 ارديبهشت 1403    /    شماره خبر : 22758    /    تعداد نمايش خبر : 30