[ Print ]  [ Close ]

http://med.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22635   , 1403/02/20


مجمع عمومی دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد

جلسه مجمع عمومی دانشکده فنی و مهندسی با حضور دکتر امیر عبداله زاده، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، دکتر توکلی رئیس جهاد دانشگاهی و هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشکده روز دوشنبه 21 اسفند برگزار شد.
 در ابتدای جلسه دکتر محمود عبدالهی رئیس دانشکده گزارشی از عملکرد فعالیت­ های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشکده در سال 1402 ارائه کرد و در ادامه دکتر رضا پورصالحی معاون آموزشی دانشکده ضمن تشریح فعالیت های آموزشی دانشکده و ارائه آماری از دانشجویان شاغل به تحصیل، دانشجویان رسوبی، دانشجویان بین الملل و دانشجویان انصرافی گفت: دانشکده فنی و مهندسی ازلحاظ ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی، در سال 1402 دارای رتبه اول در دانشگاه بوده است.
گزارش بازنگری دروس دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده از دیگر مواردی بود که معاون آموزشی دانشکده در خصوص آن توضیحاتی، ارائه کرد.
در بخش دیگری از جلسه دکتر مهدی محسنی معاون پژوهشی دانشکده نیز گزارشی از فعالیت های پژوهشی از قبیل وضعیت دفاع دانشجویان و تصویب پروپوزال ها ارائه نمود و بر تمدید تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری منوط به احراز شرایط، تأکید کرد.
در ادامه این نشست دکتر توکلی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های جهاد دانشگاهی به سوالات اعضای هیأت علمی پیرامون مباحث مرتبط پاسخ داد و خاطرنشان کرد ارتباط دانشگاه و صنعت یکی از وظایف جهاد دانشگاهی است.
در این جلسه دکتر عبداله زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، در خصوص بودجه اختصاص یافته به دانشکده جهت تعمیر و تجهیزات آزمایشگاهی و نحوه پرداخت هزینه ها توضیحات داد.
در پایان نشست از دکتر مرتضی احمدی، عضو هیأت علمی بخش مهندسی معدن و خانم کبری گیلانپور، کارشناس پژوهش دانشکده که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، تقدیر شد.


11:26 - سه شنبه 22 اسفند 1402    /    شماره خبر : 22635    /    تعداد نمايش خبر : 7