[ Print ]  [ Close ]

http://med.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=10725   , 1403/02/29


واحد آموزش مرکز مطالعات مدیریت برگزار کرد:
اولین دوره بازاریابی دیجیتال برگزار گردید.


مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس با توجه به نیاز روز افزون استفاده کسب و کارها از بستر دیجیتال، اقدام به برگزاری دوره جامع آموزش بازاریابی دیجیتال نمود. هدف از این دوره ارائه بستری جامع برای معرفی و رشد کسب و کار در بستر دیجیتال و آشنایی مدیران با مباحث بازاریابی دیجیتال و رسیدن به زبان مشترک با مشتریان و بخش بازاریابی در سازمان است.



پس از پایان این دوره شرکت کنندگان می توانند: • یک ایده تجاری در فضای دیجیتال خلق کنند از تجاری بودن ایده خود اطمینان حاصل کنند، • برای خود یک برند حرفه‏ای در فضای دیجیتال طراحی، خلق، معرفی کنند، • یک وب سایت حرفه‏ای با تمام امکانات را بدون ذره‏ای کد نویسی ثبت، طراحی، راه اندازی کنند، • محصولات خود بر روی اینترنت عرضه کنید و فروش فوق العاده‏ای داشته باشند، • کمپین‏های موفق طراحی کنند که باعث افزایش فروش شود، • سیستم ارتباط با مشتریان از طریق ایمیل را راه‏اندازی کنند و بازدیدکنندگان را به خریداران وفادار تبدیل کنند، • محتوی جذاب و پرمخاطب و حرفه‏ای تولید کنند حتی اگر چیزی از گرافیک و متن نویسی نمی‏دانند، • سایت خود را به گوگل معرفی کنند و کاری کنند که در صفحه اول جستجوهای خود قرار دهند، • از شبکه‏های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام جهت توسعه برند خود و جذب ترافیک استفاده نمایند، • از ابزارهای پیام رسان مانند تلگرام، واتس اپ و ایمو و... جهت افزایش مخاطب استفاده کنند، • در اینترنت تبلیغات موثر تولید کنند و از آن به جهت جذب مخاطب استفاده نمایند، • چگونه عملکرد سایت خود را تجزیه و تحلیل کنند و روز به روز تجربه مشتری را بهبود ببخشند، • و در نهایت آموزش ببینند که چگونه از بخش بازاریابی خود بخواهند که فرایند‏های بازاریابی دیجیتال را پیاده‏سازی کند.



15:39 - دوشنبه 27 خرداد 1398    /    شماره خبر : 10725    /    تعداد نمايش خبر : 633